19 Ara 2008

sen aptal bi adamdın ben deli bi kadın...
büyük uçurumlar burda baslamıştı
ben sana hep yap dedim sen bana hep yapma dedin...
ben hayata bi fotoğraf makinesinin vizöründen bakmaya basladım
yakınımdaydın dibimin dibinde...bi anda seni flulaştırıp ileriyi netleştirdim...
sen ise gitarının tellerinden baktın hayata 5 tele sığdırdın bütün dünyanı
çıkan tınıların ben olduğumu düşündün
ama ben onlar değildim...
sonra bide utanmadan kalkıp özgürlük dedin daha 5telden kurtulmamışken..
biz hep biliyoduk aslında büyük uçurumlar vardı aramızda...
birlikte olmak için ikimizden birinin atlaması gerekirdi ama ne senin buna cesaretin vardı nede benim birlikte olacağımıza umudum...
uzaktan baktık birbirimize giremedik hayatlarımıza biz olamadık tek bedende tek ruh olmayacak kadarda bencildik...
günün birinde sıkıldık bu oyundan benimde gitme vaktim gelmişti...
durdun...baktın...yürüdün...düştün...
evet o uçurumdan düştün...
ben ise sadece güldüm.

Hiç yorum yok: