9 Oca 2009

boğuluyorum yanlızlıktan,
içim dışım tıklım tıklım sensizlik.
birileri izliyo uzaktan hep.
biliyorum haberlerimi götürüyo sana.
o küçük masum kız değilim ben artık.
belki bunları söylememiştir sana o,
ama ben anlatayım hadi.
o masum,küçük kız öleli çok oldu.
gelen geçen bütün insanlar,
bir bir iğfal ettiler ruhumu.
bende günün birinde
bi yabancıya sattım onu.
iyi bakıcakmış öyle dedi.
nerden bilirdim
her geçen gün daha da
yok olup gideceğini.
meğer o da yıllar önce bi başkasına
satmış ruhunu
benimkini bulunca hemen almış...
her neyse devam edelim bilmediklerine.
eskisi gibi sakinde değilim
bilmem söylediler mi bunu?
ota boka sinirlenen bi tip oldum çıktım.
bi tek o şarkıyı dinlediğimde sakinim,
eee bosuna değil
sözler bana bestesi sana aitti:)
kendimede bakmıyorum artık,
saldım çayıra mevlam kayıra hesabı.
ah bak bide değişmeyen bişe var fark etmişsindir sen.
yine çok konuşuyorum.
şu çenemi tutamıyorum bi türlü.
bunları okudukçada gülüyosun farkındayım..
ne yapalım be deli geldikk deli gitcez bu diyardan.
tek isteğim var dikkat et kendine
havalar soğuk sıkı giyin...
hee bir de
sen sakın ola satma ruhunu kimseye,
ne kadar iğfal etselerde...

Hiç yorum yok: