12 Şub 2009

amk özledim iştee!!!
onunla konuşmayı,sarılmayı,tenini,kokusunu,gülüşünü herseyini özledim!!!
bana karışmasını özledim bağırıp çağırmasını...
biz bu ilişkinin neresinde yanlış yaptık yaa.
çok fazla canım yanıyo. belli etmeyim diyorum deliliğe vuruyorumda,
her gece yattığımda uyuyamıyorum. çıkmıyosun saatlerce aklımdan
öyle tarifsiz bi duygu ki bu anlatamıyorum. senden baskasıyla yapamıyorum
dokunurken tenlerine hepsinde seni hissediyorum.
ne zamana kadar böyle gidicek? daha ne kadar dayanabilirim bilmiyorum.
sıkıldım artık mutluluk oyunu oynamaktan. çıkartmak istiyorum maskemi.
yapacak o kadar planımız varken gitmek zorundamıydın sanki.
biliyorum artık biz olmcaz ama anılar güzel,anılar unutulmuyo...
hıı birde biliyomusun sevgilim... artık gidemiyorum ne o cafeye nede o bara.
bırakalım bari onlar seni ve beni BİZ olarak hatırlasın...

2 yorum:

__WhOaMi__ dedi ki...

Bu acı verici olmuş bu ya:(

hematofobik wampir dedi ki...

:(:( ne kadar güzel olsada anılar hep acı veriyo:(