5 Şub 2009

bütün iletişim araçlarıma geri döndüm...
su saat itibariyle msnimi açtım :) yarın itibariyle telefonuma bakmaya baslıcam :)
normal hayatıma döncem...
1 sene önce ki vampir neyse yine o oluorum ben :)
buna neden ise bi arkadaşımın attığı mail...
maili direk kopyalayıp yapıştırıyorum...
konu: bana bak bii!!!
dengesizlikte üstüne tanımadığım, konuşmayı,gezmeyi,tozmayı,eğlenmeyi sevdiğim hatun sen!
nedir bu durumun sebebi bilmiyorum.her hangi bi kişiyse söyle bulup öldüreyim.
ama ben senin melankolik hallerini sevmiyorum biliyosun!
beni oraya getirtme çok uzak ben uzun yolları sevmem oraya gelirsem yolda rahatsız olurum sinir olurum sinir olursam seni de çok üzerim. ben seni üzmeyide sevmiyorum!
ben senin içki içmeni,ağlamanı,mutsuz olmanıda sevmiyorum...
nerde benim eğlenceli neşeli gülen mutlu vampirim???
ben,dediğim gibi melankolik seni sevmiyorum seni sevmemeyi hiç sevmiyorum!
hadi yine eskisi gibi ol bana,sana,ona,bize neşe ver:)
en yakın zamanda msne gir aradığımda aç msjlarıma cvp ver:)

2 yorum:

кα¢αкgαу dedi ki...

sana bu yakışır canım=)

hematofobik wampir dedi ki...

saol canım :):)