8 Şub 2009

ımhh mim...

kaçakgayciğim beni mimlemiş bulunmaktadır:)bi vampirin küçüklüğü :D
efenim öncelikle şunu belirteyim ailenin tek kızı olmamdan dolayı çok şımarık meraklı ve yaramaz bir velet olarak yetiştirildim ben:)ımhh bide çok sakarmışım yaaavvv:) (hala öleim)
bi çok anım vardır fakat ben çok fazla hatırlamıyorum:(
ımhh okula basladığım ilk gündü sanırım.bende inanılmaz bir hava okula basladım büyüdüm ben artık modunda dolaşıyorum:)
annem,abim,amcam,babannem falan hepsi geldiler( peder bey her zamanki gibi yine yokkk)dakika bir gol bir anında arkadaş bulan ben binbir ısrarla annemlere gidin diyorum :D eee haliyle bizimkiler beni korkutmak amacıyla okulun dışına çıkıyolar...
aaoovvv herkesin yanında ailesi ee tabi arkadaşlarımda gittiler ailelerinin yanına kaldım mı tek basıma ben önce bi etrafı yoklama,sonra hafif hafif gözlerin dolması ve beklenen an hıçkıra hıçkıra ağlama ve bi anda görünen annem :)
sanırım anneme hiç böyle sarılmamıştım :D fakat o zamandan beri değişmeyen bi tavır annem korktun mu dediğinde ... ımmhh yook korkmadım ben deyip çeşitli bahaneler üretmiştim :)


baska bi anı ımmhh...
çok gururluymuşum bide ya. annem anlatıyo da bi torbam varmış evdekiler falan bana bağırınca eşyalarımı o torbaya koyup kapının yanına gidermişim :)
annemler gelip noldu diyincede hiç konuşmaz kapıyı işaret edip arkamı dönermişim :D

aahh ben kimi mimleyimmm :) suicide ve perkonun istasyonu diyorum :)

4 yorum:

кα¢αкgαу dedi ki...

poşetin varmış ya komikmiş,
alırım bohçamı gider gibi yapıyormuşsun ha, çok şirindir yaw=)

hematofobik wampir dedi ki...

ihihiih o zamandan belliymiş ne olcağım yaa küçük ama gururlu velet :D

Mustafa Şenalp dedi ki...

Güzel site. :)

Perko dedi ki...

çifte mimlendim :D Katre de mimlemişti beni hemen yazıyorum.