8 Nis 2009

ne oluyo bana:S

off öncelikle bi soru sex and the city izleyip ağlayan aranızda kaç kişi var?

bazen gerçekten kendime inanamıyorum. ben nasıl olurda bi adama bu kadar bağlanırım kısa bi sürede böyle asık olabilirim. off kendimi çözemiyorum. korkuyorum kaybetmekten hemde inanılmaz korkuyorum. geçenlerde konuşurken kaçakgay kaçan kovalanır bu kadar yüz verme ona dedi. off ama yapamıyorum. sanki ben uzak durursam o da uzaklaşıcakmış ve ayrılcakmışız gibi geliyor. evet ben ona asık oldum bunu biliyorum. ama peki ya o? işte bundan pek emin değilim. asktan korkuyo askın aptallık olduğunu birbirimizi sevdiğimizde bunun yeticeğini daha iyi olcağını düşünüyor. yardım edin bana bu korkunun üstünden tek basıma gelemiyorum sanırım:/

4 yorum:

Perko dedi ki...

Of of bilirim bu durumları : /

hematofobik wampir dedi ki...

bilirim diceğine yardım et perkocan:D

кα¢αкgαу dedi ki...

Ne, ne oluyo sana be,
bişi olduğu yok turp gibisin..Höt.

hematofobik wampir dedi ki...

:/ böhüüüüüü senin sölediğin taktik hiç işe yaramadıı :/ kaçan kovalanıyo taktiği bu adamda sökmüyomuş:D baska bişi bul bana