13 May 2009

uyurken izliyorum seni.
milyonlarca hayal kurabiliyorum saniyeler içerisinde.
hep diyorum hep kalsak böyle hiç kalkmasan izlesem.
ne zaman ben uyusam sen uyanık kalıyosun.
merak içindeyim sevgilim. sende beni izliyomusun? sende hayaller kuruyomusun?
yoksa kafanın içindeki binlerce düşünceye dalıp yanında olduğumu bile unutuyomusun?
hayatın o kadar dolu ki soruyorum bazen sen uyurken sana hayatında fazlamıyım diye...
sen uyurken ben seninle çok konuşuyorum sevgilim ama sen hiç birini duymuyosun. sen yokken içimden içine bişeyler fısıldıyorum hep senin asla öğrenemeyeceğin seyler.
hani belki öğrensen ilişkimiz çok daha farklı olacak. ama bilme sevgilim. bildiğin için herseyi sevme beni bilmediğin için sev...
sahi seviyorsun değil mi beni sevgilim? tamam tamam susuyorum. sevmiyosun bu soruyu, sevmesen yanımda ne işin var değil mi? hep verdiğin cevap işte.
hıı bu arada beraber tatile gidelim istiyorum. bütün gün miskinlik yapalım. akşamüstü denize girelim gece sahilde sabahlıyalım... ne dersin?

sevgilim?

ahh uyuyodun değil mi?
iyiuykularbebeğim...

Hiç yorum yok: