12 Ağu 2009

malum bildiğiniz üzere bugün haziran ayında bilmem kaç milyon üni.ye girmek isteyen öğrencilere soktukları kazıkları kimlere tam yerleştirdikleri açıklandı...
sabah erkenden uyanıp izmirdeki arkdaşları aradım en son benim biricik 3 yıldır o kazığı yiyen ama bi türlü tam yerleştiremedkleri kankamı aramaya karar verdim. dedim bi umut belki de bu sefer iice yerleştirmişlerdir. ama telefonu açar açmaz şu konuşma geçti aramızda...

ben: kankaaam noldu öss yerleştirdilermi?
kanka olcak adam: ohoo sorma kankaaa çok ii yerleştirdiler:D
ben: hadi ya neresi de bakem yakın mı bana????
kanka olcak adam: ah be yavrucum uzak yaa sana.
ben: hmm ee neresi sölee!
kanka olcak adam: alsancaktaki bütün dershanelere girebiliyomuşum :D güzel yerleştirmişler dimiii:D:D
ben: kapat allan belası kapat arama:D

ahh ne olcak bu çocuun sonu bilemedim ben:/

Hiç yorum yok: