26 Oca 2009

ganguro:S

evet bi bu eksikti zaten...
japonyada ortaya çıkan bi moda akımıymış bu ganguro. neymiş efendim koyu ren
k tenin üzerine açık renk makyaj yaparım, saçlarım bi tuhaf renkte olur, bende moda akımı yarattım diye ortalıkta dolaşan arkadaşlar bunlar.
internette dolaşırken bi kaç tanede ganguro girls adlı oyun buldum fakat pek bişey anlayabildiğimi sanmıyorum:)
bi kaç aya kadar bu arkadaşlardan türkiye sokaklarında görürsem hiç şaşırcağımı sanmıyorum...
bu arkadaşları akıl fikir kendimede sabır diliyorum:)

6 yorum:

.suicide. dedi ki...

bu ne amk

hematofobik wampir dedi ki...

yeni bi moda akımıymıııışşşşşşşşşşş hyatm:)

Perko dedi ki...

haaha Bu ne ya !?
Japonlar da sıyırdılar ha :D

hematofobik wampir dedi ki...

normal düşünemiyo artık japonlar:D

~ Okyanu∫takί rüzgaſ ~ dedi ki...

Çay koy..

Martielex dedi ki...

Ahahaha :) Ben bu kızı görünce olay mahalinden kaçardım :D Hiç mi göz yok be kardeşim :)