15 Şub 2009

70's ve 90's

reklam reklam reklam :)
bir duyuru yapiciğim sevgili blog okuyucularım :)
22 şubat 2009 tarihi ile bu blog üzerinde bir hafta 70's bir hafta 90's olmak üzere eskileri anmak için müzik yanına baslanıcaktır efendim :)
bu yanında sizleride aramızda görmekten mutluluk duyacağımı bildiririm...
70's için annemin müzik bilgisinden yardım alacağım 90's içinde kendi arşivimden yararlanıcam. tabi ki sizlerinde paylaşımları beni çok mutlu edicektir...
şimdiden teşekkürler efendim :)

3 yorum:

кα¢αкgαу dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
кα¢αкgαу dedi ki...

her pazar çay demleyip, sizin programı bekleyecz efendim, ama bira daha hoşmu olurdu ne, ama ben bira sevmem, şarap olsun,,aaa illa alkol mu alacan kaçakgay, çikolatlı capuccino olsun=)

hematofobik wampir dedi ki...

ahahaa çayını iç otur işte fazla masraf yapma aaaa :D:D
ama şarap ii olur yav :P