16 Şub 2009

amaçsız bi telefon görüşmesi

telefon çalar...özel numara...
wampir: efeeendiiimmm???
x: a-alo...
wampir: aaa....
...
x: naber wampir?
wampir:iyiiiiiii
...
.....
wampir: se-senden?
x:sağol iyiyim...
wampir:hayırdır?noldu?
x:hıı şey ya rüyamda gördüm...
... merak ettim iyisin dimi?
...
....
wampir: iyiyimde bu pek inandırıcı olmadı ya
x: farkındayım ama söylicek daha iyi bişey bulamadım...
...
.....
x:ııı neyse ben daha fazla rahatsız etmeyim...
...
wampir:aah peki iyi günler...
x:iyi günler görüşmek üzere...
wampir:pek sanmıyorum neyse byby...

hayır yaniiii anlamıyorum yaa bu adam bu rahatlığı nerden buluyo??

6 yorum:

gunes ener dedi ki...

Allam allam dedim,aslında korkmayan bir vampir avı olarak.(ve de kan içilcek damarı olmayan biri olarak )

__WhOaMi__ dedi ki...

ne bu ya ben anlamadım:S

кα¢αкgαу dedi ki...

whoamicim bak sana analtim,
Bir varmış bir yokmuş wampir ile x diye birbine aşık iki insan varmış, hatta onlar tek kişi olduklarını söylerlermiş, günün birinde, hatta yılın en güzel günün de, çok mutlularmış...ama o günün bitiminde güneşin batmasıyla beraber tüm güzellikler buz tutmuş, wampir mi, o hiç donmamış, x öylece donmuş, hiç bi his bi sevgi pıtırcığı kalmamış yüreğinde, meğersem güneşmiş onun enerjisi, wampir haftalrca tanrı babaya yalvarmış, allam demiş güneş çıksın, ben her nekadar karanlığı sevsemde bu kalp senden güneş istiyor demiş...ertesi gün güneş doğmuş, wampir gözünü kısaraktan X i beklemiş, ama X bi daha geri dönememiş, güneş doğmuş doğmuş batmış ama yok...Günün birinde X wampire mektup yollamış güvercinlerle, durduk yere, ama wampir o kadar sinirliymişki, gözünü açıp, mektuaba bile bakmamış ....

hematofobik wampir dedi ki...

gunes tesekkür ederim:)

hematofobik wampir dedi ki...

whoami kacak beyefendiciğim benm yerime açıklamış :D

hematofobik wampir dedi ki...

kaçaakkcığıımm sanada açıklaman için çok çok teşekküür ederm efendimmm :)